Detail

Základní informace


Úřední název

TestLine Clinical Diagnostics s.r.o.

IČO

47913240

Obec

Brno

Část obce

Královo Pole

Ulice

Křižíkova

Číslo popisné

188

Číslo orientační

68

PSČ

61200

Stát

Česká republika

Doplňující informace


Datum uzavření smlouvy

05. 08. 2024

Evidenční číslo smlouvy

24105002282

Základní popis předmětu plnění smlouvy

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od podpisu RD do 31.12.2025. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele – vystavených dílčích objednávek na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od podpisu RD do 31.12.2025 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu - viz. příloha číslo 2. V návaznosti na osvědčení o akreditaci č. 666/2023 vyžadujeme konkrétní diagnostický spotřební materiál (viz. Příloha č.2 – Cenová nabídka) od konkrétního dodavatele, a to společnosti TestLine Clinical Diagnostics s.r.o. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 420 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Minimální exspirace dodaného materiálu 12 měsíců od dodání. Dodání materiálu s kratší exspirací je nutné předem projednat s objednatelem. 2. Doručování objednávek v pracovních dnech pondělí – pátek v časovém rozmezí 8:00-14:30 hodin, doručení objednávky dopředu telefonicky avizovat (kontaktní osoby včetně telefonních čísel, viz. návrh RD) 3. Během přepravy uchovávat materiál při teplotě 2 – 8°C. 4. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET NEN. Požadavky: 1. Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadovaná písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. 2. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. 3. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. 4. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024 v jazyku českém. 5. Požadujeme dodání produktových listů k jednotlivým položkám. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-4

Smluvní cena bez DPH

347 107,00

Smluvní cena s DPH

420 000,00

Smluvní cena s dodatky bez DPH

347 107,00

Smluvní cena s dodatky s DPH

420 000,00

Měna

CZK

Internetová adresa, na které je smlouva umístěna

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/29706328

Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů

Ne